Όροι και Προϋποθέσεις επισκέπτη

Το Vesperi προσφέρει τις υπηρεσίες μας αποκλειστικά με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις, οι οποίοι σας έχουν αποσταλεί πλήρως ως μέρος της φόρμας κράτησης μέσω Διαδικτύου πριν την κράτηση. Παρακαλούμε διαβάστε τα προσεκτικά καθώς θα αναγνωρίσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις ως δεσμευτικούς στο σύνολό τους για εσάς και τα άτομα που είναι εγγεγραμμένα μαζί σας κατά την κράτηση.

1. Όροι πληρωμής

Οι τιμές περιλαμβάνουν όλους τους φόρους.

-Για κρατήσεις μέχρι 60 ημέρες πριν την άφιξη, απαιτείται προκαταβολή του 30% του συνολικού κόστους. Η κράτηση δεν επιβεβαιώνεται μέχρι να καταβληθεί η προκαταβολή.

Το υπόλοιπο οφείλεται 30 ημέρες πριν την άφιξη (ή και νωρίτερα). Με την παραλαβή της πλήρους πληρωμής, θα σας στείλουμε το τελικό οδηγίες που περιλαμβάνουν οδηγίες και λεπτομέρειες για το check in

-Για κράτηση από 30 έως 60 ημέρες πριν την άφιξη 50% του συνολικού κόστους απαιτείται.

-Για κρατήσεις λιγότερο από 30 ημέρες, το σύνολο του ποσού που απαιτείται.

-Για κρατήσεις με Μη επιστρέψιμη τιμή, το συνολικό ποσό που θα χρεωθεί κατά τη στιγμή της κράτησης.

Δεν υπάρχουν άλλες χρεώσεις που θα προστεθούν. Μετά από την πληρωμή χρεώνεται, θα παραλάβετε τα ταξιδιωτικά έγγραφα μαζί με την απόδειξη πληρωμής.

2. Η Πολιτική Ακύρωσης

Παραθεριστές που ακυρώσετε τουλάχιστον 60 ημέρες πριν το check-in θα πάρετε πίσω το 100% του ποσού που έχουν καταβληθεί. Αν ακυρώσετε μεταξύ 30 και 60 ημέρες πριν το check-in, θα πάρετε πίσω το 50%. Διαφορετικά, δεν θα πάρετε μια επιστροφή.

Μια κράτηση θεωρείται ακυρωθεί από την ημέρα που vesperi έχει λάβει γραπτή ακύρωση από τον επισκέπτη.

3. Ασφαλιστικές Απαιτήσεις

Η ασφάλιση διακοπών και ταξιδιού είναι απαραίτητη για τη δική σας προστασία και συνιστούμε ανεπιφύλακτα να είστε κατάλληλα ασφαλισμένοι σε εσάς και σε όλα τα μέλη του κόμματός σας. Εάν επιλέξετε να ταξιδέψετε χωρίς επαρκή ασφάλιση διακοπών, δεν θα φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλειες που θα προκύψουν και για τις οποίες θα ήταν διαφορετικά διαθέσιμη ασφαλιστική κάλυψη.

4. Αριθμός Ατόμων

Τα ακίνητα διακοπών επιτρέπεται να καταλαμβάνονται μόνο από τον αριθμό των ατόμων στην ταξιδιωτική εγγραφή. Τα παιδιά υπολογίζονται ως πρόσωπα. Οι ιδιοκτήτες ακινήτων ή οι πράκτορές τους διατηρούν το δικαίωμα να αρνηθούν την αποδοχή εάν δεν τηρηθεί αυτή η προϋπόθεση.

5. Πρότυπα Ιδιοκτησίας

Έχουμε επιλέξει και επιθεωρήσει προσεκτικά όλα τα ακίνητα που διαφημίζουμε και προσπαθούμε να διατηρούμε υψηλές προδιαγραφές. Ωστόσο, εάν έχετε κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια των διακοπών σας, ενημερώστε αμέσως τον τοπικό αντιπρόσωπο, ο οποίος στη συνέχεια θα προσπαθήσει να διορθώσει τα πράγματα. Εάν δεν το κάνετε αυτό, δεν μπορούμε να δεχθούμε την ευθύνη, καθώς δεν είχαμε την ευκαιρία να ερευνήσουμε και να διορθώσουμε το πρόβλημα. Παρόλο που θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων, θα πρέπει να αφεθεί ένας εύλογος χρόνος για την ολοκλήρωση των επισκευών από εξωτερικούς εργολάβους.

Αν και το vesperi επιθεωρεί προσεκτικά και ελέγχει την εξοχική κατοικία πριν από κάθε άφιξη, μπορεί να προκύψει κάποιο ελάττωμα, σφάλμα ή ζημιά. Σε μια τέτοια περίπτωση, η Εξυπηρέτηση Πελατών της vesperi θα πρέπει να ενημερωθεί γραπτώς μέσω email στη vesperi εντός 24 ωρών από την άφιξη.

Λάβετε υπόψη ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για διαλείπουσα αστοχία δημόσιων προμηθειών ή υπηρεσιών κοινής ωφέλειας όπως το νερό ή το ηλεκτρικό ρεύμα επί των οποίων δεν έχουμε κανέναν έλεγχο, ούτε για συστήματα αποχέτευσης, υδραυλικά ή μηχανολογικό εξοπλισμό σε βίλες, αλλά θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να κανονίσουμε έγκαιρες επισκευές όπου δυνατόν.

Αναπόφευκτα, τα αντικείμενα σπάνε ή απαιτούν συντήρηση, επομένως, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορεί να συναντήσετε προσωπικό συντήρησης και κηπουρούς κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Να θυμάστε επίσης ότι αυτά είναι τα σπίτια των ανθρώπων - αφήστε τη βίλα σε μια αρκετά καθαρή και τακτοποιημένη κατάσταση και αφαιρέστε όλα τα σκουπίδια στο τέλος της διαμονής σας. Διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε για επιπλέον καθαρισμό και απομάκρυνση σκουπιδιών εάν είναι απαραίτητο ή τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν μετά τον έλεγχο της αναχώρησης από την πλευρά του ιδιοκτήτη και να το χρεώσουμε στην πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα.

Το κατάλυμα προορίζεται για αποκλειστική χρήση των πελατών και δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να υπομισθωθεί. Όλες οι βλάβες και οι απώλειες πρέπει να πληρωθούν πριν από την αναχώρηση, η οποία συνήθως τελειώνει το μεσημέρι της τελευταίας ημέρας της ενοικίασης. Σε περίπτωση καθυστερημένης αναχώρησης, μπορούμε να παρατείνουμε τη διαμονή σας στο σπίτι, τη βίλα ή το διαμέρισμα μόνο στην περίπτωση που δεν αναμένονται νέοι πελάτες.

6. Check in / Check out

Το κατάλυμα σας είναι διαθέσιμο μετά τις 17:00 την ημέρα της άφιξης και πρέπει να εκκενωθεί έως τις 10 π.μ. (10:00) την ημέρα της αναχώρησης. Η καμαριέρα, ο κηπουρός, ο άνθρωπος της πισίνας χρειάζονται αυτό το χρόνο για να προετοιμάσουν σωστά το κατάλυμα για τους εισερχόμενους επισκέπτες. Αν και δεν απαιτείται να εκκενώσετε το ακίνητό σας πριν από τις 10 π.μ., λάβετε υπόψη ότι το προσωπικό μπορεί να φτάσει πριν από αυτήν την ώρα.

7. Αλλαγή και Μη Διαθεσιμότητα καταλύματος

Σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να είναι αναπόφευκτη η αλλαγή της βίλας που έχετε επιλέξει λόγω περιστάσεων πέρα από τον έλεγχο μας ή των ιδιοκτητών. Θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε για αυτό το συντομότερο δυνατό και θα σας προσφέρουμε είτε εναλλακτική διαμονή παρόμοιου ή ανώτερου επιπέδου, επιστροφή χρημάτων εάν τίποτα δεν είναι κατάλληλο ή συζητάμε άλλες επιλογές. Δεν θα ληφθεί υπόψη καμία περαιτέρω αξίωση κατά του ιδιοκτήτη ή του εκμισθωτή για οποιαδήποτε ζημία υποστεί.

8. Ευθύνη

Το vesperi δεν αποδέχεται ευθύνη για οποιαδήποτε πράξη ή αμέλεια εκ μέρους των ιδιοκτητών ή οποιουδήποτε άλλου ατόμου που δεν βρίσκεται υπό τον έλεγχό τους, ούτε για οποιοδήποτε ατύχημα, ζημιά, απώλεια, τραυματισμό ή δαπάνη, είτε σε πρόσωπο είτε σε περιουσία, που οι ενοικιαστές μπορεί να υποφέρει που προκύπτουν από ή με οποιονδήποτε τρόπο συνδέονται με την μίσθωση. Ο ιδιοκτήτης και ο ενοικιαστής δεν αποδέχονται επίσης καμία ευθύνη για απώλεια ή ζημιά στα περιουσιακά στοιχεία των ενοικιαστών στην ιδιοκτησία των ιδιοκτητών, ανωτέρα βία ή οποιαδήποτε άλλα απρόβλεπτα γεγονότα που ο vesperi δεν θα μπορούσε να αποτρέψει.

Σε περίπτωση που εντοπιστεί σοβαρό ελάττωμα ή βλάβη σε μια εξοχική κατοικία, η vesperi θα προσφέρει κανονικά στον ενοικιαστή μια ισοδύναμη εξοχική κατοικία του ίδιου επιπέδου τιμής. Σε περίπτωση που η εναλλακτική εξοχική κατοικία είναι χαμηλότερης τιμής, η διαφορά τιμής θα επιστραφεί. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η εξεύρεση ικανοποιητικής λύσης λόγω έλλειψης διαθέσιμων ακινήτων ή λόγω μη αποδοχής της εναλλακτικής εξοχικής κατοικίας από τον ενοικιαστή, το συνολικό ενοίκιο ή μέρος του ενοικίου θα επιστρέφεται ανάλογα με το βαθμό ευθύνη που καθορίζεται από vesperi.

9. Ακρίβεια

Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι όλες οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα μας είναι ακριβείς, ωστόσο, κατά καιρούς αλλαγές και τα λάθη συμβαίνουν και διατηρούμε το δικαίωμα να διορθώσουμε λεπτομέρειες σε τέτοιες περιπτώσεις. Κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βεβαιωθείτε ότι οι περιγραφές, φωτογραφίες έπιπλα και λοιπός εξοπλισμός, κ. λπ. είναι ακριβείς, ωστόσο, μπορεί μερικές φορές να είναι αλλαγές που δεν γνωρίζουν, και ως εκ τούτου διαφέρουν από την ιστοσελίδα μας αντίγραφο και φωτογραφίες. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη πρέπει μια περιγραφή ή μια φωτογραφία είναι ανακριβείς. Αν ένα συγκεκριμένο εγκαταστάσεις που προσφέρονται σε μια τοποθεσία είναι απαραίτητη για την κράτηση των διακοπών σας, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι είναι ενήμεροι εκ των προτέρων για να ολοκληρώσετε την κράτηση επιβεβαίωση σελίδες.

10. Κατά Την Άφιξη

Αμέσως μετά την άφιξή του στο το σπίτι των διακοπών σας παρακαλούμε να εξοικειωθείτε με τη διάταξη του ακινήτου και να εντοπίσει τυχόν πιθανούς κινδύνους, π. χ. απρόβλεπτες βήματα, ολισθηρές επιφάνειες, πισίνα βάθη κλπ.

11. Τα κατοικίδια

Τα κατοικίδια είναι ευπρόσδεκτα σε ορισμένα από τα ακίνητα μας. Παρακαλώ ρωτήστε.

12. Καθαρισμός

Η υπηρεσία καθαριότητας θα είναι την ημέρα της άφιξής σας, μια μέρα στο μεταξύ τις διακοπές σας και την ημέρα της αναχώρησης μόνο. Εάν είστε ανικανοποίητοι με τον καθαρισμό πρότυπα, που απαιτούν άμεση γραπτή ειδοποίηση κατά την άφιξή σας στη βίλα. Ο καθαριστής θα επιστρέψει μέσα σε 24 ώρες για να διορθώσει και να καθαρίσει κάθε πτυχή που μπορεί να έχουν αγνοηθεί.

13. Επέκταση / Τροποποίηση των Διακοπών

Η παράταση των διακοπών σας δεν είναι πάντα δυνατή, αν και θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια. Δεν θα επιστραφούν χρήματα για διαμονή μικρότερη από αυτήν που έχετε κάνει κράτηση και η βίλα, το σπίτι ή το διαμέρισμα μπορεί να ενοικιαστεί δωρεάν μετά την αναχώρηση του πελάτη. Μια σημαντική αλλαγή μπορεί να θεωρηθεί ως ακύρωση.

14. Τα Αεροπορικά Ταξίδια

Σε παρακαλώ, κάνε τη δική σου πτήση ρυθμίσεις και, στη συνέχεια, μας ενημερώνουν για τις λεπτομέρειες. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν προβλήματα με τις πτήσεις όπως καθυστερήσεις ή ακυρώσεις από τον φορέα εκμετάλλευσης ή τους πράκτορές τους.

15. Εφαρμοστέο Δίκαιο και Δικαιοδοσία

Η ισχύς, η κατασκευή και η εκτέλεση της παρούσας Συμφωνίας διέπονται από το δίκαιο της χώρας της εταιρείας. Οι αιτούντες και οι ενοικιαστές υπάγονται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της χώρας της εταιρείας.

16. Ανωτέρα Βία

Σε περίπτωση Ανωτέρας βίας, προκαλώντας την ακύρωση της κράτησής σας (όπως είναι ο πόλεμος, απεργίες, πυρκαγιές, φυσικές καταστροφές, επιδημίες και άλλες παρόμοιες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης), καμία επιστροφή δεν θα δοθεί.

17. Blue Pencil Test

Σε περίπτωση που κάποιος από τους παραπάνω όρους είναι ή καταστεί ανενεργός, οι υπόλοιποι όροι διατηρούν την ισχύ τους.